planning? Wat is dat? ;-) - Reisverslag uit Perth, Australië van Eline Haan - WaarBenJij.nu planning? Wat is dat? ;-) - Reisverslag uit Perth, Australië van Eline Haan - WaarBenJij.nu

planning? Wat is dat? ;-)

Door: lieninaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

21 Februari 2011 | Australië, Perth

Dag dag,

Hier even een kleine update van mij.
Mijn verblijf in Perth is onverwachts langer dan verwacht.. Een cyclone in Darwin is mijn planning omver komen waaien! Maar tot nu toe lijkt dit alleen maar zeer goed uit te komen.

Afgelopen week was dus een extra weekje Perth voor mij en het was fantastisch! In het hostel erg leuke mensen ontmoet en het er maar even van genomen. Een week extra.. alles al gezien.. wat doe je dan.. Juist: Goon!

Nou moet ik zeggen dat ik dat wel verdiend had hoor! Wat een stres ochtend woensdag.. wel vliegen.. niet vliegen.. wel vliegen richting cyclone.. please niet vliegen.. Yes! niet vliegen.. Nou de mensen die mij kennen snappen mijn gemoedstoestand op dat moment wel.. pfffff!

Dus feesten in Perth. Nou dat is mooi! Drinken in het hostel is al erg gezellig en dan ook nog naar een homobar op stap.. Dat is toch wel de kers op de slagroom op het ijsje hoor. Wat een lol heb ik daar gehad!

Ik weet eigenlijk niet wat ik verder moet vertellen.. Ben nog 2 keer in Freemantle geweest. Erg leuk daar.

En oja! Een super leuke brak dag op het strand.. Ik zal hieronder nog even wat foto's plaatsen..(als het lukt)

Maar mijn planning die ik in mijn vorige verhaal had verteld: schrap dat. Nu: woensdag vertrek ik met een trein naar Adelaide. Die doet daar 2 dagen!! over. Daar zal ik ongeveer een maandje rondhangen hopelijk wat werken en dan ga ik eind Maart vliegen naar Darwin en dan trein Alice en dan Adelaide weer.. Je moet toch wat als je niet kunt annuleren maar alleen kan omboeken haha.

Nou mensen, Ik hoop dat ik de volgende keer weer wat spannender dingen te vertellen heb..

Dikke kus Eline

  • 21 Februari 2011 - 08:18

    Eline De Haan:

    Foto's volgen iets later.. Mijn kaartje past hier niet dus moet het met snoer doen en die ligt niet hier maar in het hostel... Sorry! plaats ze zo spoedig mogelijk.

    xx

  • 21 Februari 2011 - 08:40

    Lieke:

    He Eline!
    Wat goed om te horen dat je je zo vermaakt, met en zonder goon ;)!
    Niet alleen de temperaturen maar ook de andere dingen maken mij redelijk jaloers!
    Veel plezier met je laatste daagjes Perth en veel plezier in Adelaid!
    (ps. ze hebben daar een kroeg met een rodeo stier, gegarandeerd succes! en het wildpark inclusief koala knuffelen is ook leuk!)

    Liefs Lieke

  • 21 Februari 2011 - 09:28

    Lisanne:

    Zag in ieder geval al leuke snorkelfoto's op facebook... Jaloers...

  • 22 Februari 2011 - 08:33

    Karen:

    Hey eline,
    Klinkt heerlijk allemaal, op de cycloon na dan natuurlijk. Na een maand Filipijnen voelt nederland kouder dan ooit ( -7 vandaag, are you f*cking kidding me). Geniet er van!

    kus

  • 22 Februari 2011 - 09:41

    Loot:

    Ach Line, planningen zijn ook voor mensen die niet op avontuur zijn. Bekijk het zo: zelfs als jij wat langer op één plaats moet blijven (omdat er ergens een cycloon woedt) heb jij het beter voor elkaar dan de gemiddelde Hollander hier. Bij ons vriest 't dat 't kraakt, m'n handen vielen er bijna af gisteren. Dus haal a.u.b. nog zo'n doos van die "wijn" op visoliebasis en drink er één (ja of meerdere... je hebt tenslotte een hele doos) op verbetering van de weersomstandigheden wereldwijd.

    Met een Groningse lebber voor u! Loot.

  • 23 Februari 2011 - 11:49

    Léon:

    Hey Eline,
    Supergoed bezig! Plannen pas namelijk helemaal niet bij backpacken dus je hebt het aardig in de vingers!

    Geniet ervan meid! Slap the goon!

    Ps. Hier alles best. Koud idd. Brr

  • 23 Februari 2011 - 11:49

    Léon:

    Adtje typefout: na pas een -t

    Dank u. Einde. x

  • 25 Februari 2011 - 11:18

    Maris:

    He lieve eline, ben nu eindelijk toe aan je reis verslag, heb net mn paps en mams op t vliegveld achtergelaten! gepaste titel van je verslagje, want de planning is uiteraard alweer veranderd :-) flexibel word je hier vanzelf! fijne vlucht zaterdag! kus!

  • 25 Februari 2011 - 14:02

    Siebe:

    ha die eline. ik moet iets gemist hebben; wat is een goon? Leuk dat je het zo naar je zin hebt en verder nog heel veel plezier gewenst
    (je zult maar een arme loonslaaf in het koude natte ’holland’ zijn...
    dan piep je heel anders. goed dus dat je dat eerst nog even bent gaan ontvluchten. veel plezier en succes gewenst en tot later.
    daaaaag!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 15504

Voorgaande reizen:

18 Januari 2011 - 15 Mei 2011

Eline Down Under

Landen bezocht: